Imorgon är det äntligen fredag!

Ååå, gud så härligt det ska bli med HELG HELG HELG!
Det är så sjukt mycket nu i skolan och man orkar aldrig plugga för det är så tråkigt. Håller ni inte med? Blä på skolan säger jag bara.

Lite good things nu då♥
Imorgon blir det Moa och vi ska åka in till stan och självklart blir det att köpa godis.
Jag ska sova riktigt länge i helgen.
Jag ska kanske klippa mig, behövs verkligen.
Och jag ska bara ha det så najs så länge det går för sedan blir det plugg och då ska det kämpas!



Kommentarer
Postat av: ellinor

saknar dig min lilla söta (L)(L)

2010-01-29 @ 07:51:28
URL: http://ellinorlindelof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig också, det var riktigt länge sedan nu plötten!<3

2010-01-29 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0